Sunday 2 June 2013

Aku Terfikir, Termenung, Tenang..

dalam entry aku kali ni, aku nak share pasal siket yang aku rasa sejak dua menjak ni. bile aku dah mula kerja ni, rasa lega siket. tapi bulan ni kitorang diduga dengan kompressor kete plak rosak, padahal baru je servis dua tiga hari sebelum tu. mgkin betul kot kompressor itu sudah uzur. haihhh..maafla Mr. BKC, kitorang tak mampu lagi nk tukar kompressor awak dengan kompressor yang original sbb ekonomi tak bapo nak ckup la haihh. hope awak serasi la dengan kompressor recon tu wat sementara ni kay. tlgla be nice dengan tuan kamoo ni.sob sob sob..

pastu, ade plak insan yg tersangatlah hitam putih hatinya, pergi bukak kitorang punya tutup minyak hitam motor, habis melimpah keluar semua mnyak hitam kt atas lantai luar tuu..hati sentap woo tgk kejadian itu. aku rasa betul2 tertekan, tp tak de satu pun orang kt luar tu paham kot, sbb yess, sume orang ingat kitorang byk duit.aminn..mudah2han..

pastu, hp Encik Husbend plak rosak. dah arwah agknye. asek nk pg repair je hp, baek tk yah. so, wat sementara ni, Encik Husbend tak de hengpong la kot..sape2 yang ado, hp lebih, silelah bersedekah yee.heeee... :p

byknye dugaan utk bulan ni. so, pasni makan nasi ngn tolor ajela.hiiii...
setiap dugaan pasti ade hikmah di sebaliknya. bersabar, bertenang dan istiqamah sajooo..

Moga kitorang tabah n sabar dengan dugaan ini dengan hati yang terbuka, walaupun terhiris digilis.


1 comment: